To spletno mesto uporablja piškotke, da vam lahko zagotovimo najboljšo možno uporabniško izkušnjo. Podatki o piškotkih so shranjeni v vašem brskalniku in opravljajo funkcije, kot je prepoznavanje, ko se vrnete na našo spletno stran, in pomagajo naši ekipi razumeti, kateri deli spletne strani se vam zdijo najbolj zanimivi in uporabni.
#TFROM HOME
Kako okrepiti kulturo korporacije in podpreti idejo pripadnosti med popolnim zaprtjem zaradi epidemije?
Z omejenim proračunom in takojšnjim ukrepanjem smo oblikovali strukturiran, dolgoročen in kompleksen notranji in zunanji spletni komunikacijski načrt s ciljem, da izmerimo vsebino, ki je navdahnila ljudi kako živeti v novi realnosti. Načrt je motiviral ljudil, da postanejo bolj produktivni, obenem pa je spodbudil stabilnost in ljudi združil tudi digitalno.
Cilji
Navdahniti ljudi, da (p)ostanejo pozitivni
Motivirati ljudi, da bodo bolj produktivni
Pomagati ohraniti zdravo razmerje med delom in zasebnim življenjem
Podpreti kulturo podjeta in ustvariti stabilnost - Podjetju je mar, ljudje štejejo
Rezultati
Izjemna podoba zaposlenih (prepoznavnost znamke zaposlenih se je občutno izboljšala)